joi, 27 decembrie 2018

Inim-ținti-rim

Cugetul îmi e ademenit
                                 De uitarea uitării.
În suflet mi-a rămas o anamneză,
                                 Din valea văii.
Nu-mi pare că pot să-i pun contur
                                 Simțirii simțirilor
Fără s-ajung ca un conjur,
                                  În cimitirul cimitirelor.
Acolo zace de decenii
                                   Mortul morților.
Așteaptă doliul sa îl termin,
                                   Iubitul iubiților.

Dar eu îmi simt suflarea, legată c-un blestem
De moartea vieții mele.
Iar cimitirul sfânt îmi curge
Lent și viu prin vene.
Și toate-aceste simboluri de sfârșit
Îmi cântă trainic pulsul.
                 Căci stând în valea văii, isonul meu e-apusul.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu