marți, 8 ianuarie 2019

Eon

În visul meu visez un visător care visează.
Iar visătorul visează un visător visând.
Cine, poate să spună, care dintre visători, e-adevărat?
Cel care visează, sau cel ce e visat?
Posibil, unul altuia visul influențând...

Viața este un vis sau visul este viața?
Poate povestea e într-un balon
Din spuma unui val, într-un ocean, dintr-un atom.
Sau, înscrisă în geneza unui cristal de gheață.

Și ce înseamnă această presupusă viață?
O fi visul pe care îl visez cu abitudine?
Iar pe mine, cine mă visează ?
Vre-un visător cu multe întrebări, ca mine ?

Îmi număr deceniile, ca pe o pradă,
De faptele și gândurile mele, ținând scor.
Dar DACĂ viata mea întreagă
E-un scurt vis, despre un nor?
Poate într-o fractie dintr-o secundă,
A visului unui visător,

Visat și el la rândul lui,
De vre-un visător visat,
Într-o zaptosecundă adunat,
Într-un vis al Universului..




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu