duminică, 10 martie 2019

Ce-ar fi ?

Suntem aici, dar nu știm unde.
Să mergem înainte, să mai lăsăm niște urme??
Diverse cicatrici, stau unele peste altele..
Înghesuite la fel ca și sarmalele.
Într-o lume, mai mică decât un grăunte.

Să fim impasibili? Adică, să părem..
Că de fost, nicicum nu suntem.
Să alergăm cu brațele deschise?
Să lăsăm să se consume focarele aprinse?

Încotro de aici, nu știm.
Punem tot la îndoială, bâjbâim...
"Ar trebui să fiu mai MULT decât eu sunt"
"Ar fi bine să mă potolesc, e evident!"

"Vorbesc prea mult! Fac prea puțin.."
"M-am îngrășat.. De ce nu rețin?!"
"Nu mă bucur sau simt prea tare!"
"N-ar trebui sa beau zilnic. Îmi este foame!"

"Nu știu asta, nu pot cealaltă,"
"Într-un final mă doare-n bască!"
"Dar oare, chiar mă doare?"
"Ăsta sunt eu?" Întrebare întrebătoare..

Aștept să-mi treacă șovăiala așa cum scriu.
Că sunt un om decent, asta o știu.
Și-așa cum sunt, sunt EU și punct!
Apocaliptic, descifrabil, cald, cărunt.

Apocaliptic, descifrabil, cald, cărunt.
Terestru, ornorabil, amărât, absurd,
Curat, intens, rece, alambicat,
Harnic, bețiv, seren și animat.

Practic, crizat, nerăbdător, zgârcit,
Iubibil, creativ, suspicios, smerit,
Încrezător, jegos, cinstit, labil,
Cretin, amabil, suplu, pueril.

Nemulțumit, cald, ipocrit și iubitor,
Înțelept, laș, rigid și ascultător.
Încăpățânat, calm, deștept și frânt
Perfect, dezechilibrat, amant și sfânt."













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu