sâmbătă, 15 septembrie 2018

Despre tine

Senin îmi cuprinzi gândurile într-o suflare , ele ma întreabă de tine.
      Eu știu ca ești bine ..
         Te simt in iubire,
             Te aud in tăcere,
Te văd în picturi imaginare ideale.
    Știu de tine, că ești parte din mine,
       Ai fost și vei fi până în acea zi,
              Care nu va mai veni
                     Niciodată.

Etern
Îmi esti în existență.
Eternă îți sunt,
Ca și iubirea,
Ce te înconjoară si te pătrunde , de fapt din tine vine .. si ține
să ne aduca aminte,
Că nu prin cuvinte,
Ci prin simțiri
Ne creem amintiri
Ce dănuiesc epoci.
Și străbat ani și ani și mări și țări
Și ne aparțin noua,
Acelor voci
Care suntem toți.
Toți care suntem avem această cunoștință,
Uniți fiind într-o singură ființă,
       Că această suflare
         Puternică și
             Caldă,
                O forță
                   Măiastră,
                      Un suflet,
                          O oaste.
E dragoste!
Sub coaste, e una.
Una pentru fiecare
Suntem mulți și toti unul
Una cu tot,
Indispensabili in unicitatea noastră
Uitând de propria importanță
Am venit aici
Să ne aducem aminte
Ce cu buna știință am uitat
De dragul jocului
Și a bucuriei de a FI.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu