sâmbătă, 8 iunie 2019

EMOȚII

Emoții în carne vie!
Nu vreau să simt, să văd, să știu!
În intensitatea și iuțimea cu care taie,
Pierd contactul cu rațiunea, pierd teritoriu.

Devin un vortex,
Și mătur cu toată forța înăbușită,orice îmi stă în cale!
Cugetul stă martor neputincios, perplex..
În timp ce tornada sapă șanțuri, lăsând în urmă doar sânge, praf și jale.

Iar când se potolește vijelia,
Zac leșinată, pierdută, inconștientă.
În timp ce aleargă ca o bezmetică, rațiunea,
Să închidă orice cale de comunicare cu furtuna cea dementă.

Mă ia cu binișorul și îmi spune:
- Nu-i bine să fii trist, sau să te bucuri!
- Furia, uite! N-aduce lucruri bune!
- Simțirile sălbatice sunt doar pentru nebuni!

- Dar eu simt..
- Lasă nu simți!
- ...
- Ascultă aici, că facem împreună!
- Te ajut eu! Pune lacătul, strânge din dinți!
- Nu trebuie să te bucuri dacă zâmbești, dar lor le place așa.
- ...
- Zâmbește, n-auzi?! Nu fii nebună!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu